пятница, 21 сентября 2012 г.

Рефлексія 21.09


У модулі 7,8 учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття що відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі ми спланували та поділили з колегами шляхи використання Інтернету на уроках, а потім обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Ми також спланували та створили приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу. Цей приклад  спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ми оцінили приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
У модулі 8 ми дізнаєлися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Продемонстрували своїм колегам створені приклади учнівських робіт.  Звернулися до записів, які ми зробили, обдумуючи засоби оцінювання у вправі Плануємо на майбутнє Модуля 7 для того, щоб нагадати собі питання, на які ми хотіли б отримати коментарі та поради колег.

Комментариев нет:

Отправить комментарий